Vând - Cilindru vibrator compactor AMMANN ARS 200

Brașov, Brașov 23, august 2024

( 0 Recenzii )

 

Cea mai mare forta de compactare din clasa sa – 375 KN

Caracteristici Tehnice

Motor:
• Motor Diesel DEUTZ tip TCD 6.1 L6, Tier 4f, EURO STAGE V, turbodiesel cu injectie controlata electronic
• Putere motor 160 KW (215 CP), racire cu lichid
• Echipament electric 24 V
Dimensiuni:
• Latime compactare: 2.130 mm
• Greutate de lucru CECE : 19.750 kg
• Sarcina statica liniara: 58.6 kg/cm
• Lungime totala in timpul deplasarii: 6.688 mm
• Ampatament : 3.460 mm
• Latime utilaj : 2.258 mm
• Inaltime la nivel cabina cu ROPS : 2.985 mm
• Garda la sol : 500 mm
• Diametru tambur : 1600 mm
• Grosime tambur : 45 mm

Rulou fata cu antrenare hidrostatica pentru vibrare si mars, hidromotoare de mars cu reductoare finale inglobate pentru fiecare roata.
2 trepte vibrare – frecvente vibrare si forte centrifuge ajustabile
Treapta 1 – frecventa vibrare 23-27 Hz
Amplitudine vibrare 2 mm
Forta centrifuga 275-375 KN
Treapta 2 – frecventa vibrare 30-34 Hz
Amplitudine vibrare 1 mm
Forta centrifuga 233-300 KN

Viteze:
4 viteze de lucru, 1 viteza de transport ,1 viteza urcare trailer, infinit ajustabile hidraulic in ambele directii :
• Viteza de lucru: max 7 km/h
• Viteza 4 (transport) : max. 12 km/h
CE Conformity :
• “Noise reduction kit”, cabina izolata fonic, protejata de cadru de protectie certificat ROPS si prevazuta cu scaun confort cu oprire de urgenta.
Cabina :
• Dotata cu sistem de incalzire si ventilare, (optional system de aer conditionat), stergatoare de parbriz fata-spate, oglinzi retrovizoare stanga-dreapta, lumini de lucru halogen frontale, 2 usi pentru acces din 2 parti, scaun reglabil +culisabil+rotativ.
• Principiul AMMANN – VIZIBILITATE 1 X 1 m – in fata si spatele utilajului

• Ridicare-coborare cabina si capota motor hidraulica
• Utilajul are sasiu articulat + rulmenti de sarcina ridicata.
• Transmisia este INTEGRAL hidrostatica =concept original AMMANN; exista hidromotoare pt. mars pe tamburul metalic si pe fiecare din rotile din spate
• Datorita actionarii cu hidromotoare a rotilor spate, motorul este asezat foarte jos, (nu exista transmisie mecanica pe axa spate)
Lipsa puntii spate rigide cu diferential si a axelor planetare face ca pe langa FIABILITATE crescuta in timp, COSTURI REDUSE de intretinere / reparatii, CENTRUL DE GREUTATE al masinii sa fie FOARTE JOS ceea ce duce la o stabilitate excelenta inclusiv pe teren accidentat + raza mica de virare + manevrabilitate crescuta + vizibilitate foarte buna din cabina

Sistem hidraulic automat anti patinare roti spate (inter diff. lock)
Sistem anti-patinare tambur (pentru prevenirea patinarii pe distante scurte, la urcarea pe trailer etc.)
Rezervor motorina: 350 l

ATC (AMMANN traction control) in standard.
• sistem de management al tractiunii denumit ATC ce pastreaza (in functie de aderenta) forta de tractiune optima intre rotile din spate si tambur, evitandu-se patinarea
Alarma mers inapoi si girofar incluse.
Aer conditionat inclus
Frecventa variabila
Marcă Ammann
Model ARS 200
Putere (Cp) 211

eConstrucții folosește COOKIES

Făcând clic pe „Da, accept” sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor instalate pe site. Acestea sunt folosite pentru a vă oferi cea mai bună experiență de navigare posibilă.

Detalii